sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Kurpitsa inspistä


Pojat odottavat kupritsahommia innostuneina. Eilen etsittiin Pinterestistä kilpaa hyviä ideoita tämän vuoden taideteoksiin. Hammastikkuja hampaina aiotaan kokeilla vuoren varmasti. Lisäksi porakoneen käyttäminen viehättää. Pojat haluaisivat tehdä tuollaisen, jossa on pieni kurpitsa isomman sisällä, mutta voi olla, että menee vähän hifistelyksi.











Meillä on muutamana vuonna ollut Halloween-juhlat. Tämä idea kurpitsan käyttämisestä coolerina on minusta loistava. Kaikki missä on banaania tekee pienille tönttöröille kauppansa. Haamubanskuja siis! 

Kaikki kuvat on Pinterestistä

4 kommenttia:

  1. Miten hieno idea nuo hammastikut, mä laitan kanssa tolleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä olin kans niistä ihan liekeissä, mun kurpitsan hampaan on menny aina pieleen.

      Poista
  2. Mä en ollut ajatellut kurpitsan kaiverrusta ollenkaan, mutta nyt kun on tuo oma piha, niin voisihan sitä oman kurpitsan kaivertaa.

    -Iida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sä et oo ikinä tehnyt? Tee ihmeessä, se on tosi hauskaa! Me ollaan tehty joka vuosi varmaan 10 vuotta jo.

      Poista